Lördagkväll

Tuff arbetsvecka till ända. Jag fick jobba extra i torsdags då 2 sjuksköterskor är sjuka o 2 på semester... 12,5 timmar blev det men kända att jag kunde och orkade ställa upp.

I onsdags var jag ledig så jag åkte och shoppade kläder åt mig själv

Kläder från KappAhl, H&M och Myrorna, mycket prisvärt och nöjd blev jag 😄

Idag, lördag har vi haft besök av Anna o Denini. Trevligt men Samuel håller låda så man blir helt bängaloo...

Imorgon ska vi nog dra och kolla på soffa, får se!

20 dagar till Skåneresan 😄. Ha en fortsatt trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh vilken cool MTV-tröja, var är den ifrån? =)

Tuffa pass du har, men katching!!! =D

Vi längtar redan!!!!!!!!!

Svar: Myrorna faktiskt 😄 39kr.
Vi längtar oxå ❤️
Chetti

2016-10-10 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0