Helgen

Jag mådde och mår inte riktigt bra så har mest hållit mig hemma. Förkylning och hosta, nu inne på fjärde veckan..., sover dåligt om nätterna liksom oroligt och mycket drömmar, skolans uppgifter gäckar mig, mötet med Samuels förskola är i mina tankar, kalas på lördag för en massa 12-åringar, julklappar ska fixas (har inte en enda klar...) så min kropp och hjärna ville inte vara med i helgen.

Anna och Wallace hade lördagsmys med oss men jag var nog inte bästa sällskapet...

Igår ville F ut med hela familjen men jag kunde bara inte... Jag stannade hemma med Samuel och kikade på och beställde julklappar online, vi bakade lussebullar och fixade Henrys inbjudningskort. 

(null)

Hatar att vara såhär och känna såhär, är ju för det mesta positiv och har energi till tusen men just nu känner jag bara för att dra täcket över huvudet och inte göra något! 
Men jag kommer som vanligt fake it until you make it och fortsätta kämpa på. Ser framemot Skåneresan, bara få vara och njuta med bästa familjen!

Hoppas ni får en bra vecka! XOXO 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Usch, vad drygt! Men när du känner så så följ din inre känsla och ta hand om dig även om sömnen inte är vad man hoppas <3

Svar: Jag försöker göra något jag gillar varje dag, ska vara ute en stund i solen varje dag!
Chetti

2017-12-11 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0