Ny vecka igång

(null)

(null)

(null)

Helgen gick i 180 och förutom all markservice som tvätt, disk och handling så shoppade jag och Alicia lite grejer till henne och några presenter till Henry i lördags. 
På kvällen bakade vi pepparkakor.

(null)

(null)

I söndags simtränade jag med Henry och sedan storstädade vi i typ 6 timmar... så det var ytterst lite vila i helgen.

(null)


Cocillanan gav bra effekt redan efter första dagen. Men jag mådde väldigt illa på fredagkvällen så drig ner på dosen nästa dag. Den gör mig oxå riktigt trött... så nu efter tre dygn så pausar jag den. Dyra droppar men väldigt effektiva.

(null)

Praktiken på BB är igång och det är helt underbart, fick snusa på nyfödda bebisar och hjälpa till med amning och blöjbyte. ❤️👶🏻🤩

Ha en bra vecka guys

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

coccillana mmmm flytande heroin... om folk undrar hur det känns att ta heroin, så är det precis som den hostmedicinen.. man tar bara dosen några gånger större... :)

Svar: Ja, jag kände mig lite i det blå i lördags hahaha
Chetti

2017-12-05 @ 07:21:14
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Åh, berätta mer om praktiken, så spännande!!

Svar: Ok ska jag göra 😄
Chetti

2017-12-07 @ 10:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0