Skåneresan fortgår

I onsdags var vi hemma hos Felix’ bror Freedom med familj. Där bjöds vi på god mat och glass med kladdkaka.

(null)
Lykke och Samuel ❤️. "Jag älskar Lykke" sade Samuel. 

I torsdags åkte jag, Alicia och Samuel hem till min syster Paula och Neo. Även där bjöds vi på god mat och gottegott. Min lillebror Max och Joel dök också upp. 

(null)
Sedan mötte vi upp mamma, Felix, Henry och Eriks son Elliott på Mobilia. Vi köpte en elektrisk juicepress inför det nya nyttiga 2018 😄. 

Vi drog hem till mamma där vi sedan åt mumsig kinamat från Dammfri.

(null)
(null)

I fredags var Felix och Henry och kollade på när kusinen Gabriel spelade Skånecupen, de är i final och ska spela final den 5/1. Jag var med mamma och handlade, sedan kom Max och Joel dit. 
På kvällen åkte vi hem till min syster Ingela där vi fick god mat och spelade spel tillsammans. Samuel var rädd för Ingela och Richards väggbonader så en plastpåse sattes över renhornen 😂😂

(null)
Nu är sista dagen på Skåneresan här och den ska spenderas med min bror Erik med familj. Men även mina andra "yngre syskon". Vi ska äta mat ute och sedan hänga hemma hos Erik hela kvällen.
Ska bli kul! Imorgon åker vi hem igen.

Som jag skrattat denna veckan, det var längesedan men har haft riktigt kul!!!
Familjen är bäst ❤️

P.s. T o m Felix börjar fundera på en flytt hit 😄

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja men flytta hit fan... eller inte hit-hit, utan till skåne i malmö-närhet... visst, det blir inte häng varje dag, men minst 2 dagar i månaden så hänger vi, och det bästa är, att man kan ha ungarna med sig om man vill det.

kram och gott nytt år

Svar: Jaja vi får se hur det blir efter examen och så.
See ya poopooface 💩
Chetti

2017-12-31 @ 10:53:38
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: paula

jajajjaja!!!!!!!

Svar: Nu ändrar han sig igen, ambivalent minst sagt 🤯
Chetti

2018-01-01 @ 03:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0