Yrsel

Jag drabbas då och då av yrsel och igårkväll på jobbet så kom en riktig yrselattack över mig och jag var tvungen att sitta en god stund. Mådde illa också vilket jag brukar göra i samband med yrseln. 


Detvar bättre imorse och jobbade idag också men har lite yrsel och illamående kvar. Det är lägesyrsel men går det inte över så får jag väl gå till farbror doktorn. 

Det är otäckt när det kommer och självklart blir man rädd. 

Nu är jag ledig torsdag o fredag så ska vila och ta det lugnt


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

får sånt ibland oxå, oftast när jag får såna ultra-skratt-attacker, men det brukar vara blodet som forsar, så skrattade du inte jävligt mycket så är det förmodligen stress.... så är livet som slav för staten.. been there done that... hoppas du kan ta dig därifrån, du borde vara på något lyxigt rikt privatställe :D

Svar: Säkert stress o det är så dålig luft på vår avdelning, inget syre typ...
Jag kan ju bli er företagssjuksköterska 😄
Chetti

2017-02-02 @ 08:33:31
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Otäckt med yrsel. Det är säkert stress, men vila nu riktigt på fridagarna och minska kraven på Dig själv!

Svar: Ska försöka hitta en balans mellan alla måsten och återhämtning
Chetti

2017-02-02 @ 22:29:46
Postat av: Ingela

Hatar yrsel, blä!! Hoppas det upphör nu meddetsamma!

Svar: Det är ok nu 😊
Chetti

2017-02-06 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0