Ledig dag

Idag har jag målat i badrummet både fönstrets lister och badrumsskåpet. Inte perfekt men mycket bättre än innan! Sedan har jag anmält vår spruckna vask och trasiga lampskärm så att de kan komma och byta ut dem. Det får kosta det som det kostar. Jag har också beställt lite roliga dekorer till toaletterna och kaklet, kände för    att piffa upp vårt badrum lite.


Sedan var det dags för lillemans 5-årskontroll idag och det gick strålande. Hörseltestet som inte han klarade av förra året på grund av att han inte kunde koncentrera sig gick super! Han är nu 106cm lång och väger 17kg, en riktig lilleman alltså. Henry och Alicia var båda 113cm på 5årskontrollen och vägde 2 respektive 6kg mer än Samuel! Han sade inte ett pip när han vaccinerades "det gjorde inte ont". 

Senare var det dags för Henrys utvecklingssamtal och det gick jättebra. Bara beröm. Men han klarar inte målen i gympan på grund av simningen men vi ska verkligen öva nu i vår och sommar så han klarar simtestet. Sedan så problemet med lunchen, oftast äter han ingenting på hela skoldagen! Stort problem men vi ska börja skicka med mackor och sådant så han får i sig något.

Nu är det dags för min jobbehelg, fredagkväll, lördagdag och söndagkväll. Önskar er alla en härlig helg i det underbara vårvädret 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0