Jävla rethosta

Vilat i princip hela helgen. Då känner jag självklart stress över allt som hänger efter... så nu blir ju nästa helg ännu mer intensiv. 
Men jag är inte helt bra än, men det är bara att kämpa på. Är på praktiken nu, på gynmottagningen på Huddinge sjukhus. Har en sådan jävlig rethosta, funderar på att använda den där appen med läkare o försöka få recept på Cocillana. 

Har fått genomföra min första gynundersökning idag, bara pang på liksom. Lite underlig känsla hahaha men men it is a part of the job.
De flesta patienter vi hade idag var tidiga abortpatienter och det är intressant att se hur det går till i mötet med denna patient. 
På eftermiddagen var jag med en barnmorska/uroterapeut och fick träffa på patienter med inkontinens. Hur de utreds och så.
Världens bästa yrke ❤️👶🏻😷

(null)

F åkte med barnen och handlade i helgen och då vet man aldrig vad som hänger med hem. Jasså en popcornmaskin! Var ska den stå och hur nödvändig?! 😅😂

Har inte sett en enda film i helgen, vet helt sjukt men hade ingen ork eller kraft...

Ha en bra vecka you guys! 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med popcornmaskin men var tusan ska man ha den? Jag hade ställt den I FELIXS SÄNG hahahaha

Svar: Hahaha bra ide! Slängde ut den på balkongen 😄
Chetti

2017-12-07 @ 10:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0