Äntligen fredag

I veckan har vi haft föreläsningar i Regnbågsfamiljer i mötet med vården och Hormonfri metod och menscykel. Vi har även haft ett examinationsseminarium om ett fall från vår praktikplats vilket gick bra för mig och jag blev godkänd. 

I torsdags tentapluggade jag och idag skrev vi salstenta i Antikonception. Det känns ok nu efteråt men det är alltid en lång väntan till man får resultatet. 
På eftermiddagen hade vi introduktion Examensarbete. Vi fick para ihop oss med någon samt skriva upp tre önskemål om val av ämne. 
Hoppas vi får skriva om det vi tänkt men vi får reda på det den 11/5 samt vilken handledare vi får.  

(null)
(null)
I helgen var planen att jag och F skulle ut och äta och så. Tänkte överraska honom när han vaknade med en barnfri lägenhet. Men tyvärr så sade barnvakten att hen inte kunde längre...

Vi har typ ingen att fråga om barnvakt och vi har i princip ingen egentid. Alicia skulle säkert kunna passa Samuel och Henry klarar sig själv. Men F är lite som han är, litar inte på folk när de ska passa barnen och så. Hmm väldigt tråkigt 😞

Så jag har ingen aning vad vi gör i helgen, hade varit kul att göra något!

Trevlig helg

Ps. Har inte hört ett ord om utbildningstjänsten trots att de skulle höra av sig i veckan. Jag vill ju gärna veta hur jag gör i sommar...

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

men han litar på när en höna ska passa barnen?

Svar: Ja en höna kan passa vår lada.
Chetti

2018-04-28 @ 07:52:11
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela%2520

Hahaha, ni är för roliga! 😄😄😄

Absolut tycker jag att ni kan ge Alicia en peng för att passa Samuel så ni får en barnfri dag. Det är inget att tveka om, tycker jag! 😊

Svar: Tycker jag med men F är hispig särskilt när det kommer till Samuel... 🙃
Chetti

2018-05-04 @ 07:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0