Härlig helg!

Inte van vid att vara ledig om helgerna men det är ju rätt skönt 🤩

I lördags var jag och Samuel ute på lång skogspromenad i det härliga vårvädret. Men Mälaren var fortfarande istäckt.

(null)

(null)
(null)

Söndagen gick åt till tentaplugg, om ett par veckor har vi tenta i antikonception och eftersom vi har praktik och andra skoluppgifter som ska göras så måste jag plugga om söndagarna tyvärr...

Nu är praktikvecka 2 igång och idag var en jättebra dag! Fick sätta min första spiral och fick beröm av min handledare haha, alltid härligt med beröm! 
Sedan fick jag ta emot två gravidpatienter själv och fick ha min egen dator och dokumentera. Alltid roligare när man får prova sina vingar. 
Känns bra att handledaren har så stort förtroende för mig också!

Ha en bra vecka gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0