Helgrapport

Vi hade en väldigt mysig och rolig dag i lördags. Anna och barnen kom, storasyster Emma och kusin Sara dök också upp. 

Vi bjöd på pizza från lokala pizzerian och hör och häpna köbekagor... och köbetårta. Ja, jag hade inte bakat något alls, skäms nästan men hade ingen lust. Dessutom hade det blivit över en massa som jag hade ätit under veckan...

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Precis innan kalaset stängde Samuel Henrys dörr med full kraft... problemet var att höger lillfinger kom emellan. Under söndagen hade fingret blivit lila och rött samt svullet. Tyckte det även var lite geggigt. Vi åkte till jourläkare som bara sade att det inte ska vara plåster på och att det kommer läka av sig själv. 

(null)

I söndags körde vi förbi lite hus som var till salu. Vi har varken insatspengar eller lånelöfte än men det är kul att kolla. Nu drar vi åt svängrummen lite till och ska försöka spara allt vi kan. Nästa år ska vi gå till lite olika banker och kolla vad vi kan få för lånelöfte och ränta och så. 

Jag har semester hela denna veckan också så det är riktigt nice! Idag var jag och F på dejt inne i stan, vi åt självklart kinamat 🙌🏻🤩

Jag har inga stora planer för veckan mer än att vila, kolla serier och ladda batterierna inför termin 3 (sista terminen) som drar igång på måndag.

Ha en fin vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Ingela%2520

Vilken fantastisk ide’! Semester hemma ENSAM (under ett par timmar var dag själv iaf). Det är ju verkligen tillfredsställande att göra vad som SJÄLV faller en in 😍😍😍 hoppas du kommer känna dig utvilad och fylld av energi när allt kör igång igen 😊

Hans finger: AJ 😢

Svar: Jag hade tyvärr inget annat val än att ta dessa två semesterveckor i slutet av augusti då jag började på mitt nya jobb i juni.
Det har varit väldigt lugna och behagliga dagar och jag känner mig redigt utvilad. Två dagar till sedan kör skolan igång med full fart. 🤗
Chetti

2018-08-31 @ 06:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0