Vacay numero 2

Sista jobbehelgen gick bra och snabbt!
Jag har haft en fin och väldigt lärorik sommar på BB Huddinge sjukhus. Jag är så glad över att jag fick jobbet och att jag inte behövde vara på geriatriken i sommar. 

(null)
Nu har min vacay numero 2 börjat. Jag är ledig i 2 veckor wihooo

Idag började Alicia 9:an, otroligt nog, sista året på grundskolan. 

(null)
Samuel började skolan och förskoleklass idag. Det kändes så stort! Först ville han inte gå men han hade haft en jättebra dag. Han ska även gå på fritids. 10 veckors sommarlov är över och vardagen är igång för barnen igen i alla fall 😀

(null)
Ja, vad ska jag hitta på då? Jag ska bara ta dagarna som de kommer. Fixa lite härhemma, följa Samuel till skolan och hämta honom, gå ut och äta med F en dag, träna, fixa lite inför skolan, vila, titta på serier, gå på bio, gå på utvecklingssamtal med stora barnen m.m. 

Just det, börjat med min pulverdiet igen. Tänkte köra 12 veckor där jag bara dricker pulver söndag-fredag och äter vad jag vill på lördagar. Nu ska jag nå mitt mål som planerat!
Vecka 1 pågår nu 🙌🏻🤩💪😀

Ni får ha en härlig vecka allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0