Krasslig

Jobbade natt måndag och tisdag och när jag vaknade på onsdagen kände jag mig krasslig med besvärlig hals och öm i kroppen. Legat och vilat sedan i onsdags och är väl inte helt bra än. Har inte kunnat träna heller buhu men hälsan går före. Har skött maten i alla fall, alltid något. Ska jobba natt fredag-söndag så det blir te, ipren och halstabletter för att mig igenom den. 

Hade ingen förlossning varken måndag eller tisdagnatt och det gör mig stressad, har bara 7 förlossningar hitintills... hoppas på att jag får vara med på några nu i helgen. Men jag fick suturera yeah, en grad 1 bristning och det både kändes och gick bra! Sedan får jag vara med självständig nu och det är kul! (null)
(null)
Hoppas ni får en rolig helg!

Kommentarer
Postat av: paula

du ser glad o kry ut och smalare :-)

Svar: Bilden är från innan jag blev sjuk och lite smalare har jag blivit 😊
Chetti

2018-02-17 @ 00:06:21
Postat av: paula

okej hehe :-)

2018-02-18 @ 21:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0