Helgrapport

Vila?! Nej varför köra i 180 hela helgen?  

I lördags åkte jag och Anna och veckohandlade ihop. En sak som tar mig 1,5-2timmar tog 4 timmar... sedan plockades alla julgrejer ner vilket tog 2-3 timmar, sedan träning på det. 

I söndags storstädades lägenheten i 7 timmar och sedan träning på det. 

Sedan allt annat som ska hinnas med utöver detta... skönt att ha allt gjort men som sagt väldigt lite nöje och slappande. 

(null)
Sitter nu på tåget till skolan. Idag börjar jag termin 2, what what?!
Första kursen heter Förlossningsvård och sträcker sig över halva terminen. Teori och 9 veckors praktik på förlossningen wiiiiii

Just det, fick beslut om bostadsbidraget för 2018... 100kr i månaden hahahaha 
Jaja alltid något 😊

I helgen såg jag efterlängtade Jigsaw och den gjorde mig inte besviken. Åh, mer och mer, vill bara ha mer sjuks om man är hahaha

Ha en fin vecka o kämpa på alla krigare därute!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0