Tillbakablick 2017, framåtblick 2018

2017
+ Kom in på Barnmorskeprogrammet
+ Reste till Schweiz
+ Bodde på hotell med Felix
-Min väns mamma gick bort
-Klarade inte av att gå ner i vikt
-Fick ingen löneökning
 
2018
* Pluggar till barnmorska hela året
* Ska jobba på Geriatriken med mina fina kolleger i sommar
* Min mamma fyller 80år i sommar
* Ska försöka överleva på CSN
* Alicia blir 15, Henry 13 och Samuel 6år.
* Vill gå på konserter
* Ska söka jobb som barnmorska i höst och säga upp mig från mitt nuvarande jobb som sjuksköterska
* Ska gå ner i vikt, lära mig äta mer hälsosamt och träna regelbundet

Kommentarer
Postat av: Ingela

Bra mål! Lycka till!

Svar: Tackar 😄
Chetti

2018-01-02 @ 09:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0