Fredagkväll

Jag jobbade måndag-onsdag och har varit ledig nu torsdag och fredag. Skönt!

Igår åkte jag och Samuel till Hågelbyparken. Vi träffade Anna, Alicia o Denise där.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Underbart väder!

Idag har varit en aktiv dag. 

(null)
Först drog vi och handlade. En massa onyttigt till helgen och tågresan hehe

(null)
Sedan var jag hos frissan och klippte av 1,5dm av håret. Känns så lätt o luftigt nu!

(null)
Idag har vi packat det mesta inför Skåneresan på måndag. Jobbar både lördag och söndag så fick passa på idag. 

(null)
Det blev 50 minuter på löpbandet också. Sista träningspasset innan semestern. Under mina 2 veckors ledighet lär det inte bli mycket träning. Kommer sakna det!

Jag jobbar som sagt i helgen, lördagdag och söndagkväll. Typiskt att få ett kvällspass dagen innan semestern...

Ni får ha en fin helg! ☀️☀️☀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0