Kämpar vidare

(null)
I 6 hela månader har jag tränat regelbundet. Känns så bra för kropp och knopp. Minst 4ggr i veckan blir det.

Mitt mål med vikten denna sommar är att hålla den vikt jag hade i slutet av maj. 68kg med en nergång på 23kg sedan 1/1-2018. I höst går jag ner mina sista 6kg. 💪💪
Vikten kommer självklart gå upp och ner under sommaren pga semester m.m. men när sommaren är över ska vågen visa 68kg. 

Jag väger mig varje lördag och vid uppgång så åker mina älskade (?) Nutrilett fram och tar kampen mot fettcellerna som gör allt för att jag ska gå upp igen. 

Ständig kamp och vissa dagar faller jag totalt och äter sådant jag inte planerat för, andra dagar är jag striktare och klarar det bra. 
Jag ska, vill och bör inte gå upp igen! 

Heja alla kämpar därute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0