Skåne

Första 5 dagarna i Skåne är förbi och dessa har spenderats i Svedala hos min syster Ingells med familj.

Vi har ätit gott, umgåtts, lekt, spelat spel och hunnit med en heldagsutflykt till Skånes djurpark. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Bilderna kommer lite i oordning...

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi har haft två regniga och mulna dagar samt tre halvvarma dagar. I Norsborg är det 30-31grader just nu så lite skillnad...

På bilderna ser ni bland annat min syster och hennes barn och min lillebror med sin son. 

I helgen ska vi fixa inför min mammas 80-årskalas som äger rum på söndag 14:00. 

Ha en fin helg på er! ☀️☀️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0