Torsdag och fredag i Malmö

Torsdagen var vi med mormor hela dagen. Vi tvättade, handlade och tog det lugnt. Barnens kusin kom över en stund.

Idag drog jag och barnen till Hylliebadet, ett inomhusbad. Trodde det skulle vara lite folk men det var jättemycket folk. Det var svalt i luften och vattnet, så härligt!!

(null)
(null)
(null)
(null)

Ikväll blir det mys med mormor, äta en massa gott. Min syster och hennes sambo kommer över senare. 

Imorgon, lördag, ska vi hitta på något med min ena syster och ena bror med familj. Vi ska troligen över till Danmark ❤️ där jag inte varit på år och dag. Min pappas hemland. Samuel har aldrig varit där. Ska bli så mysigt!

På söndag åker vi hem till Norsborg igen och till pappa F som tycker vi varit borta alldeles för länge! 

Två dagars semester kvar och på måndag är det tillbaka till jobbet. Tillbaka till de nyfödda bebisarna och de nyblivna föräldrarna 💙👶🏻🤩❤️🙌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0