Glad Midsommar!

Jobbade måndag-torsdag och det blev slutligen 7 arbetspass på raken. Så trött i kropp och knopp stämplade jag ut igår eftermiddag. 
Jag har nu jobbat 3 veckor på nya jobbet och jag är uppe i att ha ansvar för 5 familjer vilket är standard för en barnmorska. Det känns helt ok. Det är verkligen ett superroligt och givande arbete men man önskar man hade mer tid inne hos familjerna. Tiden springer iväg! 


(null)
Jag är ledig hela Midsommarhelgen så jag planerar för långa härliga sovmorgnar.

Idag firade vi Midsommar här hemma med Anna och Gabriel. Mysigt och mycket gottegott

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Imorgon ska jag och Henry ha egentid. Vi ska ut och äta och gå på bio ❤️

På söndag måste vi storstäda, skäms för hur dammigt och smutsigt vi har det just nu men vad gör man när tiden inte finns... 

Ha en fin Midsommarhelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0