Helgen

Lördagen bestod av veckohandling, ätande och min nya favvoserie The Handmaid’s tale.

I söndags tränade jag och F tillsammans, ett tyngre pass som faktiskt gett mig träningsvärk för en gångs skull. 
Sedan var vi på Wallace’ 13-årskalas inne i stan. God mat!

(null)
(null)

Idag hade vi en introduktionsdag på BB för alla oss nya hjältar som ska bära BB på våra axlar hela sommaren.
Vi fick med oss vad vi bör tänka på, träffa bemanningsfolk och fick en rundtur. De gick igenom de vanligaste akuta grejerna, akutvagnen och Neo HLR bordet. 

Imorgon har vi en utbildningsdag om amning. Visst jag har helammat tre barn och vet vad det innebär men det är bra att veta vad man gör när det inte fungerar, hur man kan stötta mor och barn på bästa sätt och vilka riktlinjer BB har. 

Sedan jobbar jag onsdag, fredag-söndag. Bara ledig torsdag denna vecka. Tror att tanken är att jag ska gå själv från onsdag. Hjälp! Hoppas det går bra!
Har skrivit "kom ihåg lappar" till mig själv t.ex. inskrivning, utskrivning, ronden, vad vi ska fråga/göra med kvinna/barn under passet m.m. Sedan är vi ju ett team som ska hjälpas åt, speciellt alla vi nya. 

Nedräkning, 5 veckor till min ledighet!! ☀️🤗🎉🤩🙌🏻

Ha en fin vecka you guys!

Kommentarer
Postat av: Ingela%2520

Stort LYCKA TILL!!

Svar: Tack det behövs!! 😖
Chetti

2018-06-12 @ 00:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0