Helgen

Jag och Henry hade en mysig dag ihop där vi först spelade en massa arkadspel ihop och sedan gick på VIP bio. 
För 60kr extra får man sitta i en jätteskön läderfåtölj med elektriskt fotstöd. Man får filt, ett bord man kan dra till sig och en kaffe gratis i kiosken.
En helt ny bioupplevelse och nu går det ju inte att se bio på annat sätt haha 

Vi såg nya Jurassic World och den var helt ok. Det var sjukt högt ljud tyckte jag haha men jag börjar väl bli känslig. Henry tyckte filmen var jättebra.

Efteråt åt Henry mat, jag var proppmätt och orkade inte äta något mer...
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
I söndags storstädade vi i många timmar och sedan var vi ute och lekte.

Nu är fjärde arbetsveckan igång och det var full rulle idag. Folk skickas hem
på löpande band för att göra rum för nyförlösta på förlossningen. 

Nedräkning till semester nummer 1, tre veckor kvar 🤩🤗☀️

Ha en fin vecka allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jaja det är SÅ man ska se på bio ffs

Svar: Har förstått det nu 🤗
Chetti

2018-06-26 @ 07:10:13
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0