Jobbvecka 2 pågår

Var på utbildningsdag i amning på tisdagen. Mycket nyttig info och vi hade behövt ytterliggare en heldag för alla frågor/diskussioner. 
(null)

Jobbade själv på onsdagen, hade två familjer och det kändes ok. När jag kom hem funderade jag självklart på om jag inte missat något... som tur är tar alltid någon annan över efter en så det känns tryggt på så sätt.

Igår var jag ledig och det var härligt! Dagen gick i ett ändå som mina dagar brukar gå då jag planerar in allt möjligt.

Nu är jag på väg till jobbet, jobbar kväll idag och dag lördag och söndag. Känns fortfarande läskigt men självförtroendet måste bli bättre. Jag är ju faktiskt sjuksköterska och kan det här med patientmöten och prioriteringar m.m. Nu kör vi!

(null)
Barnens skolavslutningar är över. Alicia slutade 8:an. Henry slutade 6:an och mellanstadiet. Till hösten blir det högstadiet och en ny skola för honom.
Samuel har slutat förskolan och börjar skolan till hösten. Det blir ett långt härligt sommarlov för dem!!

Idag kommer min svägerska och barnens kusin hem till oss och spenderar en natt hos oss. Tyvärr missar jag det mesta pga jobbet men F och barnen får underhålla dem.

Ha en fin helg allihopa ☀️☀️☀️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0