Mars månad

(null)
Två månader in på 2018 och jag har tränat regelbundet sedan 1/1. Jag mår så mycket bättre i kropp och knopp.

Jag har gått ner 11,5 kg (!!) på dessa två månader och det känns helt jäkla underbart. Från BMI fetma grad 1 till att nu "bara" ligga på övervikt. Minskat min riskfaktor för att drabbas av vissa sjukdomar yeah och nu kämpar jag vidare mot normalvikt.

Nu kör jag månad mars och så får vi se hur det går! Det är en kamp att hålla uppe både motivation till träning och att hålla sig ifrån allt onyttigt men i slutändan är det så så så värt det!

Kämpa på alla krigare därute!!

Kommentarer
Postat av: paula

jag har sänkt mitt bmi från 43-37 :-)

Svar: Wow det är ju fantastiskt! 😄
Chetti

2018-03-02 @ 05:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0