Praktikvecka 8 igång

Det gick bra att jobba natt i helgen och nu har jag gjort mitt sista nattpass för denna gången. Sorgligt att säga hejdå till min grymma natthandledare. 😥
23 förlossningar är jag uppe i nu men bara 38 passningar. Jag har 7 pass kvar nu så hoppas komma upp i minst 50 passningar och 25 förlossningar. 

Är sååå trött nu. Idag har jag inte pluggat alls utan tvättat, tränat och sådant. Har en klasskompis som nattgäst i två nätter så det var trevligt med sällskap 😄

Denna vecka är det full rulle, ledig imorgon så då blir det plugg som gäller, jobbar sedan onsdag-söndag.... Hoppas på riktigt bra pass! På lördag är det 
6-årskalas för lille gubben. Ska bli kul trots att jag är helt slut...

Ha en bra vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0