Praktikvecka numero 7 igång

Helgen var helt ok, trots att jag var ledig så fanns det självklart massor att göra. Har man barn så ska de både födas, ha rena kläder och roas. 

Jag bakade kanelisar till Samuels kommande 6-årskalas. 

(null)

Det blir det enda jag bakar. Tänkte köra ett mindre kalas med pizza från lokala pizzerian, kanelisar, chocolate chip cookies och glass. Popcorn och lala blir det också. Alla Samuels favoriter!

I söndags pluggade jag till CTG tentan som vi har imorgon. Så gjorde jag även idag 
(null)

En klasskompis skickade en bild till mig från praktikplatsen vilket fick mitt hjärta att banka hårt av kärlek. Alltså vad säger man?

(null)
Har inte haft praktik på 4 dagar och saknar det verkligen. Det måste väl betyda något? Att se framemot att jobba? Så många som har söndagsångest och hatar måndagar, sedan jag började inom vården har jag inte känt så. Men att jobba lördagkväll är ingen favorit hos mig...

Imorgon har vi som sagt tenta i CTG på förmiddagen och sedan jobbar jag natt. 
Torsdag har vi heldag i skolan, sedan jobbar jag natt fredag-söndag. 
Fullt upp, eller? Tur jag är en Duracellkanin som alltid är igång och trivs bra så! Ge mig bara 1-2 timmar om kvällen för att titta på tv/film så är jag nöjd 😄

Ha en fin vecka gott folk!



Kommentarer
Postat av: Stamp-E

hehe typ jupp till allt :D

Svar: Yeah that’s right, stay positive 😄
Chetti

2018-03-06 @ 07:20:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0