Sista passet

På väg till mitt sista pass på förlossningen, jobbar kväll. Sorgligt, glädje och alla känslor på en och samma gång. Ska maila cheferna nästa vecka om att jag vill börja arbeta där i januari. Får vi se om det går, hoppas 😄

27 förlossningar och 49passningar är jag uppe i så kommer att nå mitt mål på minst 25 förlossningar och 50 passningar yeah!!
Hoppas på en härlig kväll och en härlig förlossning som avslut på dessa underbara veckor!

Efter detta pass är denna kurs över och halva utbildningen är avklarad. En halv barnmorska precis som jag känner mig 🤩

I tisdags hade jag en helt ledig dag utan plugg och praktik, så härligt!!

I onsdags hade jag praktik men ingen förlossning. Slutbedömningen gick bra och handledaren tror inte det blir några problem för mig att börja arbeta där i januari. 

Igår hade vi kursutvärdering och så fick vi lyssna på T3:ornas magisteruppsatser. Vi ska skriva vår i höst och jag och min uppsatspartner har kommit på en bra ide men vi håller den hemlig. Hehehe

Nästa vecka kör nästa kurs igång Mödravården. Har fått byta praktikplats tyvärr, från Fittja MVC till Tullinge MVC men men det är väl meningen då?!

I helgen är jag ledig wihoo så jag och Samuel ska ha en egendag med bio, mat och mys ❤️

Sedan måste jag gå igenom nästa kurs schema, dokument, uppgifter m.m. 

Ha en fin helg! 


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött mos, det är bra jobbat, hade jag kunnat få fler ungar så hade du fått förlösa dom <3

trevlig helg

Svar: Hade varit en ära ❤️
Chetti

2018-03-24 @ 07:38:28
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0