Sista praktikveckan igång buhu


Jag tycker det är så tråkigt att praktiken på förlossningen lider mot sitt slut... nu kommer det dröja många månader innan nästa förlossningspraktik. 

Helgen var rolig och det kändes bra. Är nu uppe i 27 förlossningar och 48 passningar så den stressen har släppt. Har två pass kvar denna veckan.

(null)
Jag blodar alltid ner mina kläder, armar, och lite överallt i rummet hahaha

Kalaset för Samuel i lördags var litet men mysigt. En vän och hennes dotter kom, en förskolekompis och efterlängtade storasyster Emma ❤️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Idag hade vi klinisk examination i NEO HLR och det gick bra!

(null)

Sedan hade vi ett seminarie som även det gick bra men jag var så fruktansvärt trött 😴😴😴

Imorgon är jag helt ledig, inget plugg och ingen praktik, ska unna mig lite soffläge ett par timmar! 

På onsdag är det slutbedömning och jag tänkte ta upp med handledaren att jag vill jobba där när jag är klar. Vem jag ska vända mig till och så. Hoppas det går bra! 🤩

Ha en fin vecka nu!!

Kommentarer
Postat av: paula

varför tror du våra barn heter leo (lejon) och neo ?

Svar: Pga Neonatalen och att de är riktigt kämpar?! ❤️
Chetti

2018-03-20 @ 14:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0