Sliten student

Känner mig redigt sliten, treskiftspraktik, skoluppgifter, obligatoriska grejer i skolan, barn, hushåll, träning gör att jag inte haft en riktigt bra återhämtning på snart 7 veckor. 

Jobbat natt en dag denna vecka, haft tenta i CTG (vilken jag klarade yeah), heldag i skolan "international day" med studenter från alla terminer, barnmorskestudenter från Holland, USA och Australien. Mycket bra dag men tröttheten var ett faktum. Pluggat på en uppgift vi ska presentera i skolan och pluggat lite NEO HLR för vi har praktisk tenta i det om typ en vecka. 

Då tror ni kanske jag har en härlig ledig helg framför mig?! Men nej jobbar natt fredag, lördag och söndag snaaarrrrkkk. Sista nätterna för denna terminen i alla fall. Alltid något 😊
Jag missar Melodifestivalen buhu men får väl se reprisen nästa vecka. På söndag fyller Samuel 6 år, vår lille plutt börjar bli stor! Men kalas har vi nästa lördag. 

Ni får ha en riktigt bra helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0