Nytt jobb kirrat

Japp i veckan ringde dem och erbjöd mig en utbildningstjänst. Detta innebär att jag nu sagt upp mig från geriatriken och kommer att jobba på BB i sommar. Jag börjar 4/6. 

Så från juni-januari kommer jag få lön under studietiden mot att jag jobbar i sommar. Sedan får jag en garanterad tjänst som barnmorska på antenatal/förlossning/BB efter examen. Jag blir bunden till dem i 2år.

Tvära kast blev det och jag fick ändra min ledighet lite, men vecka 29-30 är jag ledig och nere i Skåne. Sedan kommer jag vara ledig ytterligare 1-2 veckor någon gång under sommaren. 

Så hejdå mina kära äldre patienter men nu går jag över till nyblivna bebisar, mammor och pappor 😍🤩👶🏻

Slipper CSN också sista terminen, nu ska jag bara betala tillbaka min redan stora skuld... tänkte betala av mer än de begär, vill bli av med den så snabbt det går. Men vi får se hur livet ter sig!

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

gött mos fan.

jaja fakk ledigheten, detta är ju mycket viktigare och det är ju bara nu, du kommer ju ha semestrar sen framåt.

trevlig helg

Svar: Riktigt gött mos =D
Chetti

2018-05-05 @ 07:56:38
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0