Praktikvecka 6 är över


Nu har jag bara en vecka kvar på praktiken. Lite sorgligt då man nu börjat komma in i det och jag trivs bra. 

(null)
(null)
Ikväll håller vi T2:or i den traditionella barnmorskefesten. Inspark för T1 och utspark för T3. 
Vi har 70-, 80- och 90-talstema. Vi i T2 är det ljuva 80-talet. 🤩🎉🤗

Jag är med i insparksgruppen så vi ska hålla lekar för T1. Sedan ska jag läsa upp den traditionella barnmorskeeden från 1711. Lite nervöst men det går nog bra! Hoppas lejonet i mig poppar fram!

I helgen blir det shopping av skor och jackor till killarna, sedan måste här storstädas.

2 veckor kvar på termin 2, sedan 3 månaders sommaruppehåll! ☀️☀️

Ha en fin helg you guys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0