Examensarbetet check

I onsdags lämnade vi in vårt examensarbete. 10 intensiva, produktiva och väldigt roliga veckor senare. Jag och min partner har haft bästa samarbetet, verkligen varit kanon från ide till färdig produkt!
(null)


Igår läste vi in oss på den uppsats vi ska opponera på och idag träffades vi för att sammanställa dels vad den handlar om, styrkor och svagheter med den samt förslag på förbättringar. 

Jag och Henry har varit väldigt produktiva när det kommer till hans skolgrejer varje kväll i veckan... 2-3 timmar/kväll och nu är uppgifter i NO, engelska, svenska och matte gjorda. Imorgon ska vi sitta med spanskan. På söndag blir det till att lägga upp en plan för nästa vecka samt fortsatta studier. Vi ska också maila lärarna på nytt och berätta vad han gjort under höstlovet. 
Alla lärare har svarat oss och verkar ha uppskattat att vi mailat dem om situationen. Det är bra att vi har en öppen dialog om problemen och arbetar för att lösa detta. 

I helgen ska vi inte göra så mycket, behöver vara hemma och fixa med lite saker. 

(null)


Tränat regelbundet i tio månader nu och är så stolt. Älskar det och mår så bra fysiskt och psykiskt av det. 
Vikten står still men det känns som en större seger än att gå ner de få kilo jag har kvar till målvikt. Jag har hållit vikten i drygt 5 månader nu! Visst 1-2kg kilo upp och ner under denna tid precis som de flesta normala människor. Men jag hade lätt kunnat gå upp alla mina dryga 20kg på denna tid så jag är så glad och stolt!!

Trevlig helg för nu är det Idoldags


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

jupp know the feeling så gött när möget är inne

Svar: Japp nu blir det opponering på onsd 9-10, nervöst...,
Chetti

2018-11-03 @ 07:46:27
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0