Sista kursen är igång

(null)
Idag kickade vi igång den absolut sista kursen på Barnmorskeprogrammet! Förlossnings- och eftervård.

Idag hade vi föreläsning i sätesbjudning, skulderdystoci och komplicerad obstetrik. Så kul att prata kliniska saker igen 🤩

Den reviderade uppsatsen ligger och gäckar i allas våra hjärnor men nu kör vi all in på denna kursen. Är det så att vi måste göra fler revideringar ja men då är det så, kan inte låta det uppta all min hjärnaktivitet. En dag är den ju godkänd liksom även om det känns drygt just nu, just idag.

(null)
Säsong 6 av AHS är igång för mig, Roanoke och nja den känns väl sådär änsålänge. Sett 4 avsnitt. 

Helgen var helt ok, vi hade besök av familj och vänner både lördag och söndag. Mysigt men jag var kanske inte bästa sällskapet... Känner mig lite nere och off, stressad och slutkörd. 
Vi hade dock en väldigt mysig söndagkväll, då vi allihopa tittade på gamla privata filmer från när Alicia var liten. Jag såg så ung ut, nu är jag gammal, sliten, rynkig och gråhårig... F ser likadan ut typ "black don’t crack" som Alicia säger.

Ha en fin vecka gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0