Småkrasslig

Känner mig småkrasslig, fryser eller är varm om vartannat. Lite rosslig i halsen. Vilat ordentligt i helgen, ingen träning istället har det blivit film och serier. 

Ny vecka är startad och nu är det bara 8 veckor kvar innan jag är barnmorska, what? What?

Jag jobbar natt måndag-onsdag så har tagit det lugnt nu på dagen. Bakat lussebullar i alla fall och planerat lite inför de kliniska tentorna och salstenta. Vad jag ska plugga och när, kontroll- och planeringsmänniska var det va? Tiden springer iväg och det gäller att planera.  

(null)

Samuels julklappar är beställda, hoppas de hinner hit i tid bara... ska köpa några ute i affärer också. Henrys väntar vi med då han först ska ha presenter, härligt med decemberbarn... Henrys present är beställd i alla fall.
Alicias julklappar är beställda, hoppas de kommer i tid bara... 

Så det blir lite mindre till sparpengarna november/december. Men vi kämpar på och om allt går bra och banken är snäll så kanske vi får ett bra lånelöfte nästa år 🙌🏻

Ha en fin vecka ute i kylan! 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Absolut kommer ni få lånelöfte :D åtta veckor Whoop Whoop!!

Svar: Hoppas på ett bra lånelöfte 😊
Chetti

2018-11-30 @ 00:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0