Bra helg

Jag och Henry hade en mysig dag i lördags. Vi spelade airhockey, körde lite Virtual Reality, åt på MacDonalds och gick på bio. Vi såg: 

(null)
Vi tyckte den var jättebra, spännande och rolig. Har längtat efter en uppföljare då 1:an var så bra. 

Vi har fått ha pappa F hemma både fredag och lördagkväll/natt då hans anställda körde natt. Mysigt men ovanligt 😊

I söndags stod städ, tvätt, träning och matlådor på schemat. 

(null)
Fiskvecka blir det i veckan, gott och nyttigt. Kämpar mig vidare mot normalvikt, 3kg kvar 🙌🏻🙌🏻

Idag har jag och min skrivpartner fixat med resultatdiskussionen, skrivit sammanfattning/abstract, innehållsförteckning samt gått igenom betygskriterierna för godkänt. Resten av veckan ska vi fixa till vissa saker och finslipa. På onsdag ska första utkastet vara klart för vi ska skicka in det till vår handledare då för en sista check. Om drygt en vecka ska den vara helt klar! 

Ni får ha en fin höstvecka!! 🍂🍁🍂 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0