Höstmörkret sänker sig över oss

Tråkigt nu när det börjar bli mörkt om kvällarna. Jag som älskar mina powerwalks men tyvärr vill jag helst inte gå ute i mörkret. Får se om jag börjar ta en annan runda, kanske inte går i skogen utan på mer upplysta platser. 

(null)


Det går framåt med vår dataanalys. Vi har jobbat varje dag 9-16 och varit väldigt effektiva. I början av veckan hade vi endast kodat material från intervjuerna och nu när vi gick hem idag så var halva vårt resultat skrivet! Så roligt att äntligen få skriva igen. 

Vi har inga direkta planer i helgen och det är skönt! Behöver sova ut, äta en massa gott och se bra filmer 🤩

(null)


Tränat 9 månader i sträck nu, 4ggr/veckan med undantag vid sjukdom och Skåneresan! Sjukt stolt och det är riktigt skönt att träna. Vikten står ganska still, har ca 5kg över normal BMI fortfarande. Kanske är det muskler? Jag är ändå nöjd med hur jag är nu, kläderna sitter bra och jag känner mig smidig och stark. 
Jag kämpar vidare. Ska jag ta några veckor med endast pulver för att få fart på det igen eller bara nöja mig?!
Jag har ändå hållit min vikt i över 4 månader nu, något kilo upp och ner men ändå. Riktigt stolt över det!!

(null)

Samuels första skolfoto 😍🤩

Just det fick tillbaka pengarna från min bank, de där pengarna som bedrägeriföretaget snodde. Bra!

Trevlig helg po er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0