Ny vecka nya tag

Helgen har varit en blandning av nytta och nöje.

I lördags var jag och min vän Anna ute ensamma utan barn. Vi åt god mat och kollade på VIP bio. Det blev filmen The nun som lämnade oss båda besvikna. Ryckte till 2ggr men skrek inte en enda gång...

(null)

 I söndags pluggade jag lite, rensade lite skåp och lådor i köket och var ute och lekte med Samuel.
Nu har jag plöjt igenom alla 6 säsonger av OITNB. Undrar om det ska komma en säsong till?! 

Nu är en ny vecka igång och vi fortsätter med vår datainsamling. Vi hade varsin intervju idag och sedan har vi de två sista intervjuerna nu i veckan. Sedan ska de "bara" transkriberas. 

Vi hade peer learning idag där fyra andra klasskamrater kom med konstruktiv kritik om vårt arbete, så långt vi har hunnit. Det gick bra och det var mest små fix och så. Det kändes bra! 😄

Nu blir det många veckor innan det är något obligatoriskt i skolan, skönt! Full fart framåt med magisterarbetet!

Idag var det föräldramöte i Samuels skola. Som vanligt lite föräldrar vilket är så dåligt! 

Imorgon är det 4 månader till examen, what what?!

Ha en fin vecka på er i höstvädret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0