Termin 3 igång

Vår helg var lugn och fin. Kollade serier och filmer, var ute och lekte, fixade med lite ärenden och förberedde mig inför skolstarten.

Idag började jag skolan igen, termin 3 och min sista termin på barnmorskeprogrammet. Känns sjukt och overkligt men om ett par månader så är jag barnmorska wihooo

(null)
(null)

Idag började vi med kursintroduktion och sedan hade vi en föreläsning i etik. På eftermiddagen började vi planera vårt examensarbete. Vi kollade igenom våra intervjufrågaor och skrev ett brev om samtycke som informanterna ska skriva på. Vi hann inte så mycket mer.

Denna veckan kommer vi träffa vår handledare och skriva vår projektplan som ska vara inlämnad på fredag. Snabba puckar så det är bara att köra igång och köra på.
Det kommer bli intensivt men väldigt roligt!

Ha en härlig vecka!! ☀️☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0