Veckans vikt

Vågen visade ca 3kg upp. Mitt mål under dessa 3 sommarmånader var att behålla vikten och inte gå upp igen.

Tyvärr klarade jag inte målet. Men jag är ändå nöjd i det stora hela. Det kunde lätt varit 15kg upp i sommar då jag är väldigt bra på att gå upp snabbt i vikt. 

Jag har tränat regelbundet i 8 månader nu vilket är rekord för mig. Jag har inte gått bananas med maten i sommar men ätit mycket gott under semestern. 
Det viktigaste av allt är att jag inte stoppat huvudet i sanden utan vägt mig varje vecka, tränat och inte frossat hela dagarna. 

Nu kör jag vidare mot mitt mål, 9 kg till slutmålet och 5 kg till normalvikt enligt BMI. 

Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0