En bra helg

Lördagen bestod av veckohandling, en härlig powerwalk och mys med min vän A och barn. Lek på lekplats och lördagsmys.

(null)
(null)
(null)
(null)
Söndagen bestod av storstädning och så gick vi på vår första husvisning. Det var jättekul men huset var litet och opraktiskt. Märktes att det var äldre personer som bor där och mycket behöver fixas till. Jättefin uteplats och trädgård dock. Vi har ju inte ansökt om lånelöfte än men vi ska snart göra det.

(null)
(null)


Jag har sett bra filmer i helgen också. Truth or dare och Searching. 😊

Idag jobbade jag dag och fick lyckan att vara med på 2 förlossningar. En på födelsepall och en knästående. Det gick bra, inspekterade och sydde bristningarna och jag känner mig rätt säker nu både med att inspektera och sy. Under den ena förlossningen tog jag hjälp av en erfaren barnmorska både vid framfödande, inspektion av bristning och en blödning som inte ville ge med sig. Kändes tryggt!

Jobb tisd-torsd och ledig fredag. 🌞

Ha en härlig vecka med både Valborg och 1:a maj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0