Njuter av ledigheten

Vi är fortfarande i Skåne och njuter av att vara lediga, av det vackra vädret och att få vara med familjen.

I tisdags drog vi till Bounce med min lillebror och hans son. Barnen hoppade nonstop i 2 timmar!

(null)
Min tokiga och otroligt roliga lillebror 
(null)
(null)
I onsdags åkte vi hem till min svägerska och deras familj. De har flyttat till ett jättefint och gulligt hus.

(null)
Henry med sin farbror Freedom. Barnen spelade pingis och hoppade studsmatta. Sedan bjöds vi på god grillad mat.

Igår, Skärtorsdag gick vi först till  Pildammarna så barnen fick mata fåglarna med havregryn och även leka lite i Äpplet/på lekplatsen.

Senare på eftermiddagen åkte vi till Svedala och till min storasyster Ingells. Vi bjöds på goda grillade hamburgare. På kvällen drog vi till min storebror Stamp-E och hans familj som nyligen flyttat till ett hus i Svedala. Superfint hus! Där spenderade vi hela kvällen.

(null)

(null)
(null)
Idag, Långfredag så kom min lillebror och hans son, min mamma och min storebror Stamp-E med familj till Ingells/oss. Vi grillade korv och gjorde senare egna pizzor. Det var högljutt, bullrigt och "tänkpågrannarna" nivå. Så mysigt och så mycket kärlek! Finns inget bättre sätt att spendera en ledig och varm dag på än med familjen. ❤️

Imorgon drar vi till Skånes djurpark och ska fira påsk/ha lördagsmys hela kvällen. På söndageftermiddag är det dags för oss att åka hem till Norsborg och pappa F. 

Önskar er en härlig Påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0