Påsklov

Yes nu har barnen påsklov i 10 dagar och jag är föräldraledig 🤗🎉
Skönt och välbehövligt känner jag.

Jag var ledig i tisdags och då passade jag på att rensa och organisera i vårt förråd. Hittade mina lådor med gamla minnen och annat smått & gott.

(null)
(null)
Min första sökare och mina första mobiler. 🤩

Jag jobbade onsd-fred och det kändes helt ok. Fick en fin förlossning i onsdagskväll medan torsdag mest bestod av BB-vård. Idag kämpade jag länge med en förstföderska som inte hann föda på mitt pass tyvärr... Jag bedömde dessutom att hon var längre fram i förlossningen än vad hon egentligen var... Kände mig lite dum men jag är ju även ny och vi bedömer alla olika. Hon som tog över var en mycket erfaren barnmorska så det känns bra! Hon har förhoppningsvis redan nu hjälpt barnet till världen. 

(null)
(null)
Samuel hade målat ett påskägg till mig och skrivit Glad Påsk 🤩😍

I helgen blir det lite skoshopping och packning inför Skåneresan. På måndagmorgon åker vi till Skåne wihooo

Ha en härlig helg 🌞🌞🌞




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0