Så trött

Men glad att det är fredag och att vi får sova ut i helgen 🤩🤩. Ledig helg!!

Det var roligt att vara tillbaka på jobb igen och kämpa på med härliga familjer. Tror jag fick 2 förlossningar i veckan vilket gick bra. Fick en supersöt grej av en familj som inte fick sitt barn med mig men jag hade hand om de dagen efter. 

(null) 


Får se vad som händer i helgen men F har anmält oss till en husvisning... Vi har inget lånelöfte än men vi ska snart ringa och prata med banken om våra alternativ. Spännande! Längtar så efter trädgård! Ingen stress, det händer när det händer känner jag. Viktigast för mig är att bad/toa och kök är i toppskick. Och att vi får till 4 sovrum, jag och F har sovit i en bäddsoffa i vardagsrummet över ett år nu...

Ha en härlig helg!! 🌞🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0