12/8-2019

Helgen bestod av jobb och i söndagskväll avslutade jag mitt sjunde arbetspass "på raken". Det gick bra men familjen träffade jag ju knappt och trött var jag...

Idag var jag ledig och tanken var först att slappa i soffan det mesta av dagen men mitt hyperaktiva jag klarade inte mer än typ en timme haha.

(null)

På morgonen var jag och Samuel hos ortopisten och Samuels syn har blivit bättre 😊. Han ska tillbaka om 3 veckor för ännu en kontroll.

Sedan var vi ute en sväng och lekte, betydligt mindre barn ute. Gissar att många gått tillbaka till jobbet idag. 
Det blev även en svettig 60 minuters powerwalk för mig, skönt!

Nu ska jag slappa lite innan läggdags. Imorgon blir det jobb igen, och jag ska vara på BB, det var ett tag sedan. Ska bli kul! Omväxling förnöjer!

En vecka till barnen börjar skolan och den verkliga vardagen börjar igen 🤗

Ha en fin vecka, njut ni som har semester och ni som precis börjat jobba efter semestern önskar jag en lugn vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0