Ledig helg wihooo

Efter tre jobbehelger har jag så äntligen en ledig helg 😊. Jag är så trött och mör efter tre intensiva jobbpass. Jag skolar in en ny barnmorska och det går bra men vi har haft oturen att ha lite "jobbiga förlossningar" där bl.a. 2 barn har fått tas ut på barnbordet då de varit kraftigt tagna efter förlossningen. 

Det har i slutändan gått bra men det är aldrig roligt när barnen är tagna och slappa efter förlossningen. Sedan lyckades jag få en navelsträng att brista när jag försökte ta ut moderkakan, värsta paniken men det gick också bra i slutändan. 😅😅😅

I helgen ska vi fira att Alicia blivit 16år. Lite vänner och barn kommer. Vi ska bjuda på pizza från lokala pizzerian, himmabakat, glasstårta och de som stannar längre får snacks och godis. Kul!!! 💃🏼🎉🎂🤩😀

(null)
Grannen kom upp med ett inbjudningskort. Hennes dotter ska gifta sig nästa månad och jag och F är inbjudna. Vi har känt henne sedan hon var en liten flicka på 6,7,8 år typ. Det blir första gången vi går på ett syrianskt bröllop. Lär bli galet hahaha

Önskar er en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0