Måndag 5/8

Helgen bestod av både nytta och nöje. Storstädning, veckohandling, träning och så gick vi ut hela familjen för att äta och fira F. 

(null)
På jobbet får vi i princip dagligen frågan om vi kan stanna hela dagen (7-21:30) eller om vi kan ta extrapass då det är luckor i princip varje pass dygnet runt. Det är jobbigt och stressande, mitt samvete gäckar mig så nu har jag tagit på mig ytterliggare två extra pass. Så jag jobbar varje dag denna vecka, alltså måndag-söndag. Visst det är bra pengar så det är ju ett plus. Så det blir att jobba, jobba, jobba nu i veckan och vila efter/innan jobb. Problemet är att jag har svårt för att vila då det alltid finns saker att göra känner jag. 

Idag testade vi F’s present, en airfryer. Det blev riktigt knaprigt och gott, utan detta drypande fett som det blir av en vanlig fritös.

(null)
(null)

Önskar er alla en härlig vecka, vare sig ni fortfarande njuter av semester eller precis börjat jobba efter semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0