2019 lider mot sitt slut...

I lördags körde vi hem mamma/mormor till sig och så hjälpte vi henne handla och städa där hemma. På kvällen åkte vi hem till min bror Stamp-E och hade lördagsmys, spelade spel och såg skräckfilm. Filmen Eli såg vi och den var helt ok. 

I söndags drog vi till Malmöhus slott med min svägerska och ett par kusiner. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag åkte jag och Samuel hem en sväng till min mamma och hälsade på. Nu dröjer det innan jag får träffa lilla mamma igen ❤️


(null)
Nu ikväll träffades fyra systrar plus Alicia ute på restaurang i Skurup. Mysigt ❤️❤️

(null)

Idag har jag haft min absolut sista dag med föräldrapenning. Denna era är nu över vilket känns både ledsamt och tråkigt 😢😓

Imorgon åker vi tillbaka till 08-land, vi firar traditionsenligt nyårsafton där. Sedan börjar packning och rensning inför flytten. Tänk att vi bor i hus och i en ny kommun om 2 månader, galet! 

Önskar er alla ett gott nytt år 2020!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0