I Skåne


Julafton var väldigt lugn, lite långtråkig faktiskt och jag kände mig väldigt trött... 

(null)

(null)

(null)




(null)


(null)

(null)

Barnen var väldigt nöjda med sina julklappar 😊. Alicia fick mest kläder, Henry fick bl.a. ett bra pingisrack samt VR spel och Samuel fick några sällskapsspel och Robloxgrejer m.m. 

På juldagen åkte vi ner till Skåne.

(null)


Vi åkte direkt till mamma som var inlagd på Medicinen 3 på SUS i Malmö. Hon blev utskriven samma dag så vi åkte tillsammans hem till min syster Ingells i Svedala. 

(null)
Väl hos min syster åt vi ett väldigt gott julbord som faktiskt var så mycket bättre än det vi hade på julafton...

(null)
(null)
Annandag jul åt vi take away mat, sedan kom min bror Stamp-E med familj över. Vi spelade julklappsspelet, skrattade massor och åt gottegott.

(null)


(null)
(null)
(null)
Idag åkte vi hem till barnens farbror F, åt god mat och hemmalagad kladdkaka samt spelade spel. 

Nu har vi drygt 3 dagar kvar i Skåne, tiden flyger iväg...

Önskar er en fin helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0