Lillejulafton

I lördags jobbade jag heldag 7-21:30 och det gick bra men var riktigt trött under söndagen. Men åkte ändå och handlade lite julklappar.

11 dagars ledighet ska jag njuta av, det är föräldraledighet blandat med vanliga lediga dagar. Mina absolut sista föräldradagar och sedan får jag aldrig njuta av det mer...

Idag, lille julafton har jag varit på benen hela dagen, tvättat, städat, packat och handlat. Nu på kvällen blev tyvärr min mamma akut sjul och fick åka in med ambulans till akuten. Fjärde gången hon åker in akut senaste månaden. De tror det är ännu en lunginflammation, men troligen spökar hennes hjärtflimmer och hjärtsvikt också... min lilla mamma...
Hög dos syrgas och inlagd pä AVA (akutvårdsavdelning). 

Vi åker ju till Malmö på onsdag så då åker vi direkt till henne. Vi ska vara i Skåne en vecka. 

Önskar er alla en härlig jul, hoppas min mamma kryar på sig så vi kan njuta av julen 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

god jul

Svar: Gott nytt år 😃
Chetti

2019-12-24 @ 08:26:56
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0