Inskolning på förlossningen

Idag var första dagen på min inskolning på förlossningen! Det gick bra, en hel del har jag ju koll på medan jag är osäker på annat. Jag förlöste mitt första barn som barnmorska! Det gick fort och smidigt. En härlig känsla.

(null)

Helgen var lugn, rensade ut lite garderober och lådor, pluggade med Henry, kollade film och mello 3, var ute och lekte med Samuel m.m.

(null)
Idag fyller "min gudson" Gabriel 2 år!!! På söndag ska vi hem till A och fira både Denini och Gabriel ❤️❤️

Jag har fått beviljad ledighet över påsklovet!! 🤗😊 så vi kommer ner till Skåne då och hälsar på familjen yeah

Ha en fin vecka gott folk!! 

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

synd vi inte ska ha fler barn, annars hade du fått vara vår doula och slänga ut bebben hemma hehe,
(glöm inte viska SKAFFA ALDRIG BARN till alla på förlossningen hahhahahahahhaa)

YEAH, påsken, då ses vi då, ska ni få se huset, och valle som är galet mycket lugnare (kanske en zombiehund hehe)

Svar: Hahaha ” viska skaffa aldrig barn” hahahhaha 😂😂😂
Chetti

2019-02-19 @ 07:59:41
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Saknar er jättejättemycket!! 😣😢så härligt att höra att ni kommer ner till oss ❤️❤️❤️

Svar: Saknar er med!! 😥😥
Ska bli så mysigt att komma ner!
Chetti

2019-02-20 @ 00:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0