Ny vecka nya tag

Vi hade en bra helg med en mix av nytta och nöje. Jag och Henry var ute ensamma i lördags. Vi åt mat och kollade sedan på bio

(null)
(null)
Filmen var helt okej, jag gillar egentligen inte animerade filmer men Röjar-Ralf har ett djup och en mening. 

I söndags var vi hemma hos min vän A och firade hennes två yngsta barn som fyllt år nu i februari. Mysigt!

Andra inskolningsveckan är igång. Jag hade en bra dag idag, fick en fin förlossning. 🤩😍 Tänk att det är detta jag jobbar med, hjälpa och stötta föräldrar när deras barn kommer till världen. Det är fortfarande en overklig och helt fantastisk känsla! 

Barnen har sportlov men själv jobbar jag månd-fred tyvärr. De får sysselsätta sig själva helt enkelt.

Ha en bra vecka you guys! 



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, vilket givande jobb 🤩🤩🤩

Svar: Jaaa 🤩😍
Chetti

2019-02-27 @ 10:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0